دکتر بابک جعفرنژاد
بهترین دکتر پروتز سینه در تهران

بهترین جراح پروتز سینه در تهران

زمان مطالعه: 4 دقیقه

آیا تا به حال به این فکر کردید که چرا دغدغه بسیاری از خانم های عمل زیبایی سینه و پیدا کردن بهترین دکتر جراح زیبایی سینه شده است؟
همان طور که می دانید یکی از اعضای تاثیرگذار بر اندام خانم ها سینه های آنهاست. و اصولا زنانی که سایز سینه خود راضی نیستند دچار عدم اعتماد به نفس هستند و احساس سرخوردگی دارند. به همین دلیل روی به عمل های زیبایی سینه که به روش های مختلفی از جمله جراحی لیفت سینه(ماستوپکسی)، پروتز سینه، ماموپلاستی و… می آورند.

بهترین دکتر پروتز سینه در تهران

بانوان اصولا بیشتر از آقایان به زیبایی چهره و بدن خود اهمیت می دهند، به همین دلیل اکثر مراجعه کنندگان به پزشکان زیبایی بدن و چهره زنان هستند، اما چندین سال است که آقایان هم روی به عمل های زیبایی مانند عمل زیبایی بینی آورده اند و تقریبا آمار تعداد مردان و زنانی که متقاضی جراحی زیبایی بینی هستند یکسان است.

یکی دیگر از جراحی زیبایی که مردان خواهان آن هستند جراحی زیبایی سینه است، که برای کوچک کردن سینه به بهترین دکتر جراحی کوچک کردن سینه مردان مراجعه می کنند.

از آنجا که عمل زیبایی سینه مانند سایر عمل های زیبایی نیاز به تبحر و تخصص پزشک و استفاده از متدهای روز دنیا دارد پس در انتخاب بهترین دکتر جراح سینه دقت لازم را داشته باشید.

جراحی زیبایی سینه

جراحی سینه با روش های مختلفی انجام می شود که پروتز سینه یکی از روش های جراحی زیبایی سینه است که از حساسیت بسیاری برخوردار است و جراح پروتز سینه باید با دقت بسیار جای پروتز را تعیین کند و با آناتولی سینه کاملا آشنا باشد.

پروتز سینه

پروتز سینه به معنای افزایش حجم سایز سینه است که از پرطرفدارترین عمل های جراحی زیبایی سینه است.

از پروتز سینه برای دستیابی به سینه هایی بزرگتر و خوش فرم تر که به دلیل شیردهی، حاملگی، کاهش شدید وزن، سوء تغذیه و سرطان از بین رفته استفاده می کنند.

عمل جراحی پروتز سینه چگونه انجام می گیرد؟

عمل جراحی پروتز سینه یک روش کم تهاجمی است و بین 1 تا 2 ساعت تحت بیهوشی عمومی انجام می شود. به توصیه یکی از بهترین جراحان پروتز سینه در تهران؛ بهتر است قبل از عمل پروتز سینه از پزشک خود درخواست یک جلسه مشاوره کنید و از وی روش عمل پروتز سینه، اندازه و نوع پروتز سینه، عوارض عمل پروتز سینه را سوال کند.

انتخاب نوع و اندازه پروتز با توجه به بافت سینه بیمار، انتظارات بیمار انجام می گیرد. برخی از افرادی که به دلیل بیماری هایی مثل سرطان سینه مجبور به عمل پروتز سینه هستند، احساس خوبی نسبت به این عمل ندارند و تصور می کنند که پروتز سینه شکل طبیعی ندارد. اما معمولا با مراجعه به پزشک متخصص و با گذشت زمان حس بهتری نسبت به این عمل پیدا خواهید کرد.

مراحل عمل پروتز سینه به شرح زیر است:

  • بیهوشی فرد
  • بنا بر نیاز و صلاحدید پزشک برش هایی در سه محل: زیر بغل، بافت اطراف نوک پستان، دور ناف
    (در موارد خاص) انجام می گیرد.
  • تعبیه پروتز
  • زدن بخیه

بهترین جراح پروتز سینه در تهران

اگر به بهترین دکتر پروتز سینه مراجعه کنید ایشان تمامی مراقبت های قبل از پروتز سینه و مراقبت های پس از پروتز سینه را در اختیارتان قرار می دهد و همچنین عوارض پروتز سینه را نیز بازگو می کند.

ایشان تمام معاینات و بررسی لازم را انجام می دهد و بنابر بافت سینه، انتظارات بیمار و همچنین شرایط بیمار این عمل را انجام می دهد.

یکی از المان های مهم در انتخاب بهترین دکتر پروتز سینه نمونه کارهای پروتز سینه وی می باشد، پس حتما قبل از عمل پروتز سینه از پزشکتان درخواست مشاهده نمونه کارهایشان را داشته باشید.

دکتر بابک جعفرنژاد فوق تخصص جراح پلاستیک و زیبایی با استفاده از تکنیک های جدید و دستگاه های مجهز و پیشرفته همراه با تجربه و دانش خود، انواع جراحی های زیبایی از جمله عمل زیبایی پروتز سینه، لیفت سینه؛ لیپوماتیک، ابدومینوپلاستی، ماموپلاستی و …  را با بهترین کیفیت انجام می دهند. جهت تعیین وقت مشاوره و مراجعه به پزشک با شماره 02188196264 تماس حاصل فرمایید. همچنین می توانید برای ارتباط با دکتر به آدرس اینستاگرام مراجعه نمائید.

 

شرایط انجام پروتز سینه

اولین نکته ای که لازم می دانم مطرح کنم این است که حداقل سنبرای عمل پروتز سینه 18 سال می باشد. و بهترین کاندید جهت پروتز سینه زنانی می باشند که از شکل و سایز سینه خود راضی نیستند و یا کاهش وزن شدید باعث کاهش سایز سینه شده است.

جراح پروتز سینه با توجه به وضعیت بدنی بیمار و انتظار وی از پروتز سینه، تعیین می کند که کدام نوع پروتز برای وی مناسب است.

هزینه عمل پروتز سینه

از آنجا که این عمل جزء عمل های زیبایی به حساب می آید، به همین دلیل تحت پوشش بیمه درمانی نمی باشد. و هزینه عمل پروتز سینه با توجه به تبحر و تخصص پزشک جراح، نوع پروتر استفاده شده متغیر است.

کلام آخر

با توجه به مواردی که بیان شد دیگر نگران اندازه و شکل سینه هایتان نباشید. امروزه برای هر کدام از مشکلات ظاهری سینه مانند بزرگی سینه، کوچکی سینه و افتادگی سینه راه حل های مناسب اعلام شده است. با وجود انواع روش های جراحی زیبایی سینه، دیگر داشتن سینه های خوش فرم و زیبا یک رویا نیست و می توان به راحتی به آن دست یافت. تنها توصیه می شود در انتخاب بهترین جراح پلاستیک خود دقت نمایید تا با تجربه و مهارت خود شما را به یک نتیجه رضایت بخش از ظاهر خود برساند.

مطالب مرتبط
فهرست محتوا
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *