دکتر بابک جعفرنژاد
عمل همزمان ابدومینوپلاستی و ماموپلاستی

عمل همزمان ابدومینوپلاستی و ماموپلاستی

زمان مطالعه: 5 دقیقه

عمل همزمان ابدومینوپلاستی و ماموپلاستی یکی از بهترین روش‌ها برای افرادی است که قصد دستیابی به اندام عالی و متناسب را دارند. معمولا اگر افراد قصد داشته باشند سایز سینه‌های خود را افزایش داده، سینه‌های خود را لیفت یا در جای خود ثابت کنند، جراحی ماموپلاستی انجام خواهند داد. همچنین جراحی ابدومینوپلاستی در جمع شدن شکم، از بین رفتن افتادگی شکم و… کاربرد خواهد داشت. بنابراین افرادی که قصد داشته باشند نتایج این دو جراحی‌ها را به صورت همزمان در بدن خود مشاهده کنند، می‌توانند جراحی شکم و سینه همزمان را انجام دهند.

عمل ابدومینوپلاستی و ماموپلاستی همزمان

بیشتر بخوانید: لیپوساکشن بهتر است و یا ابدومینوپلاستی

لازم به ذکر است که انجام این جراحی‌ها به صورت همزمان، مزایای بسیاری برای مراجعان خواهد داشت. از جمله این مزایا می‌توان به دوره نقاهت کوتاه‌تر و بیهوشی کمتر اشاره نمود. در این مقاله سعی داریم شما را با تمامی نکات در خصوص عمل‌های ابدومینوپلاستی و ماموپلاستی به صورت همزمان آشنا کنیم.

آیا انجام عمل ابدومینوپلاستی و ماموپلاستی به طور همزمان امکان پذیر است؟

لازم است بدانید که امروزه امکان جراحی همزمان ابدومینوپلاستی و ماموپلاستی وجود داشته و افراد می‌توانند در صورتی که کاندیدهای مناسبی برای جراحی ماموپلاستی و ابدومینوپلاستی هستند، درخواست جراحی همزمان این دو را داشته باشند.  این جراحی‌ها را اگر به صورت همزمان انجام دهید مزایای بسیار زیادی برای شما به همراه خواهند داشت. بنابراین اگر افرادی وجود داشته باشند که از سایز شکم و سینه‌های خود ناراضی باشند، می‌توانند جراحی ابدومینوپلاستی و ماموپلاستی را به صورت همزمان انجام دهند. در واقع جراحی شکم و سینه همزمان این امکان را برای افراد به وجود می‌آورد که به اندام ایده‌آل خود دست یابند.

عمل همزمان ابدومینوپلاستی و ماموپلاستی چگونه انجام می شود؟

افرادی که قصد دستیابی به اندامی ایده آل و زیبایی را دارند، می‌توانند اقدام به انجام جراحی ابدومینوپلاستی و ماموپلاستی همزمان نمایند. انجام این جراحی‌ها دارای شرایط خاصی بوده و لازم است افراد پیش از انجام این جراحی آزمایش‌های لازم را انجام داده و در خصوص این که کاندید مناسبی برای این جراحی هستند، اطمینان کسب کنند. معمولا پزشکان متخصص مشورت‌های لازم در خصوص انجام این جراحی‌ها را به شما خواهند داد و مراجعان می‌توانند بدین منظور از آن‌ها کمک بگیرند‌.

کاندیدای مناسب برای عمل همزمان ابدومینوپلاستی و ماموپلاستی

 اگر شما نیز از دسته افرادی هستید که قصد انجام جراحی همزمان ماموپلاستی و ابدومینوپلاسی را دارند، لازم است بدانید که برای انجام این جراحی‌ها باید شرایط خاصی را داشته باشید. به همین منظور لازم است با کاندیدهای مناسب جراحی شکم و سینه همزمان آشنا باشید. از جمله افرادی که کاندید و موارد مناسبی برای انجام عمل ابدومینوپلاسی هستند، می‌توان به افرادی که دارای شرایط زیر باشند اشاره کرد:

• افرادی که چین شکمی دارند

• افرادی که شکم آنها آویزان است

• اخم کردن ناف

• چین و چروک شکم

• دو تکه شدن شکم

همچنین افراد ممکن است با هدف‌های متفاوتی اقدام به جراحی ماموپلاستی نمایند. برای مثال اگر فردی سینه‌های بزرگی داشته باشد و احساس کند سایز سینه‌هایش سبب شده زیبایی اندام او مختل شود، می‌تواند جراحی ماموپلاسی را انجام دهند. از جمله دیگر مواردی که سبب می‌شوند شما کاندید مناسبی برای جراحی ماموپلاستی باشید، می‌توان به مشکلاتی مانند درد در شانه و قفسه سینه به دلیل وزن سینه‌ها اشاره کرد.

البته همیشه هدف از جراحی ماموپلاستی کوچک کردن سینه‌ها نیست و برخی افراد به سبب این که سینه‌های کوچکی دارند، می‌خواهند با این جراحی سایز سینه‌های خود را افزایش دهند. البته برای این افراد روش‌های دیگری همچون ماموپکسی و قرار دادن پروتز بسیار مناسب‌تر خواهد بود. موارد دیگری نیز وجود دارند که هدف از انجام ماموپلاستی در آنها بزرگ یا کوچک کردن سینه نیست و فقط افراد قصد دارند سینه‌های خود را ثابت کنند.

مزایای جراحی ابدومینوپلاستی و ماموپلاستی همزمان

افراد در صورتی که جزو کاندیدهای مناسب این جراحی‌ها باشند، می‌توانند جراحی ماموپلاستی و ابدومینوپلاستی را در یک جراحی انجام داده و از مزایای آن بهره‌مند شوند.

مزایای جراحی ابدومینوپلاستی و ماموپلاستی همزمان

بیشتر بدانید: مراقبت های بعد از ابدومینوپلاستی

از جمله مزایای جراحی شکم و سینه همزمان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

زمان کمتری بیهوشی: افرادی که عمل ابدومینوپلاستی و ماموپلاستی را به صورت همزمان انجام دهند، زمان بسیار کمتری را تحت بیهوشی قرار خواهند گرفت. به بیان واضح‌ تر به جای این که در دو جراحی و در مدت زمان‌های بیشتر تحت بیهوشی قرار بگیرید، می‌توانید با ادغام جراحی‌ها، زمان کمتری را تحت بیهوشی باشید. همان طور که می‌دانید بیهوشی در مواردی می‌تواند بسیار مضر بوده و برای افراد خطراتی را به همراه داشته باشد‌.

کاهش مدت زمان نقاهت: در صورتی که جراحی همزمان ابدومینوپلاستی و ماموپلاستی را انجام دهید، پس از این جراحی‌ها دوره نقاهت کمتری را سپری خواهید کرد. در واقع در صورت عمل مجزا باید برای هر کدام از جراحی‌های ماموپلاستی و ابدومینوپلاسی دوره نقاهت مشخصی را طی کنید. اما در صورتی که این دو جراحی اقدام شوند، می‌توانید در مدتی کوتاه‌تر، دوره نقاهت هر دو را طی کنید.

از بین بردن اثرات بارداری و شیردهی با عمل همزمان ابدومینوپلاستی و ماموپلاستی

با وجود این که مادران و زنان بسیار زیادی وجود دارند که پس از بارداری و زایمان همچنان فرم بدنی خوب خود را حفظ کرده و اندام ایده‌آلی دارند، اما برخی دیگر نیز پس از گذراندن دوران بارداری و شیردهی در نواحی پستان و شکم دچار افتادگی شده‌اند.

معمولاً جراحی همزمان ماموپلاستی و ابدومینوپلاستی می‌تواند گزینه بسیار خوبی برای این افراد باشد. در این روش لیفت سینه صورت گرفته و شکم جمع می‌شود و می‌توان گفت جراحی سینه و شکم همزمان یکی از بهترین روش‌ها برای از بین بردن اثرات باردهی و شیردهی در زنان پس از بارداری و شیردهی است. به بیان واضح‌تر اگر افراد بخواهند با رژیم غذایی و ورزش نقص‌های شکم و سینه خود را برطرف کنند، باید مدت بسیار زیادی وقت بگذارند. اما در صورتی که عمل‌های ابدومینوپلاستی و ماموپلاسی را انجام دهند، می‌توانند در کمترین زمان ممکن و به راحت‌ترین شکل به اندام ایده آل خود دست یابند.

رسیدن به اندام ساعت شنی با عمل همزمان ابدومینوپلاستی و ماموپلاستی

اگر شما نیز از دسته افرادی هستید که دوست دارند در سریع‌ترین زمان ممکن به اندامی متناسب و ساعت شنی دست یابند، باید بگوییم که لیفت سینه و جمع شدن شکم تاثیر بسیار زیادی در ساعت شنی شدن اندام شما خواهد داشت.

همان طور که می‌دانید فرم ساعت شنی یکی از بهترین و زیباترین فرم‌ها بوده که بسیاری از افراد به آن علاقه دارند. اما قطعا می‌دانید که دستیابی به این فرم بدنی با ورزش و رژیم‌های غذایی تقریبا غیر ممکن و بسیار سخت است. از آنجایی که در جراحی همزمان ابدومینوپلاستی و ماموپلاستی لیفت سینه صورت می‌گیرد و اطراف کمر افراد بسیار باریک می‌شود، فرم بدن آنها ظاهر ساعت شنی به خود خواهد گرفت. بنابراین اگر قصد دارید در کمترین زمان ممکن و به بهترین شکل، فرم بدن خود را به ساعت شنی برسانید، جراحی شکم و سینه همزمان گزینه بسیار مناسبی برای شما خواهد بود.

کلام آخر

اگر قصد دارید به اندامی زیبا و متناسب دست یابید، می‌توانید جراحی همزمان ابدومینوپلاستی و ماموپلاستی را نزد افراد متخصص انجام دهید. در این مقاله سعی کردیم شما را با مزایای این روش و هر آن چه لازم است راجع به انجام همزمان این عمل‌ها بدانید، آشنا کنیم.

سوالات متداول عمل همزمان ابدومینوپلاستی و ماموپلاستی

جراحی ابدومینوپلاستی چیست؟

جراحی ابدومینوپلاستی نوعی از عمل‌های جراحی زیبایی به حساب می‌آید که با حذف کردن چربی و پوست اضافی در قسمت شکم انجام شده و عضلات شکم را تخت و سفت می‌نماید.

چه مواردی بر روی جراحی همزمان ابدومینوپلاستی و ماموپلاستی تاثیر گذار است؟

سن، بارداری، یائسگی، شیردهی، افزایش یا کاهش وزن

دوره نقاهت جراحی سینه و شکم همزمان چگونه است؟

پس از انجام این جراحی احتیاج به دو هفته استراحت مطلق خواهید داشت. البته به مدت ۳ الی ۴ هفته نیز قادر نخواهید بود به راحتی بایستید و راه بروید.
مطالب مرتبط
فهرست محتوا
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *