دکتر بابک جعفرنژاد
لیفت سینه و ابدومینوپلاستی به صورت همزمان

لیفت سینه و ابدومینوپلاستی به صورت همزمان

زمان مطالعه: 3 دقیقه

لیفت سینه و ابدومینوپلاستی به صورت همزمان یکی از بهترین جراحی ها برای رسیدن به اندام ایده آل شما می باشد. در واقع می توان گفت این روش از جراحی دارای مزایای بسیاری می باشد که احساس رضایت بخشی را بعد از جراحی به شما منتقل خواهد کرد. توجه داشته باشید با مراجعه به پزشک و تشخیص ایشان می توانید این جراحی را انجام دهید و در نهایت بهترین نتیجه و تجربه را از این جراحی تجربه کنید. اگر قصد انجام حداقل یکی از این جراحی ها را دارید با ما در این مقاله همراه باشید تا از تمامی نکات و مزایای این جراحی مطلع شوید. 

لیفت سینه و ابدومینوپلاستی به صورت همزمان

لیفت سینه و ابدومینوپلاستی به صورت همزمان چگونه است؟

جراحی لیفت سینه و ابدومینوپلاستی یکی از موثر ترین روش های جراحی برای رسیدن به فرم دلخواه اندام شما می باشد. در واقع در این روش شما دو عمل زیبایی را به صورت همزمان انجام خواهید داد. توجه داشته باشید هر کدام از این جراحی ها به صورت بیهوشی انجام خواهند شد. بنابراین به صورت همزمان نیز به همان گونه است و شما هیچگونه دردی را احساس نخواهید کرد. شما با مراجعه به بهترین جراح پلاستیک در تهران می تواند از بروز هرگونه عوارض احتمالی جلوگیری کنید و در نهایت بهترین تجربه را از آن کسب کنید. 

همچنین دقت کنید این نوع از جراحی به منظور از بین بردن شل شدگی و افتادگی سینه و در نهایت از بین بردن چربی های اضافی بدن و رسیدن به وزن و فرم بدن دلخواه شما خواهد شد.  بنابراین می توان گفت یکی از بهترین روش های رسیدن به وزن ایده آل جراحی لیفت سینه و ابدومینوپلاستی به صورت همزمان می باشد. 

کاندیدای مناسب جراحی لیفت سینه و ابدومینوپلاستی به صورت همزمان

لیفت سینه و ابدومینوپلاستی به صورت همزمان نیز کاندیدای مناسب خود را دارند. بهتر است با مراجعه به پزشک منتخب و انجام اقدامات لازم از پیشنهادات و مشاوره های لازم بهره مند شوید تا بتوانید این جراحی را در سن مناسب انجام دهید و ماندگاری آن را افزایش دهید. 

برخی از کاندیدای مناسب لیفت سینه و ابدومینوپلاستی به صورت همزمان عبارتند از:

  1. بانوانی که دچار افتادگی سینه هستند.
  2. افرادی که از بزرگی سینه های خود رنج می برند.
  3. بانوانی که ظاهر سینه هایشان مورد پسندشان نمی باشد.
  4. خانم هایی که به دلیل زایمان و بارداری فرم بدن آنها دچار تغییرات بسیاری شده است. 
  5. افرادی که در سنین بالا هستند و به مرور زمان دچار افتادگی و شل شدگی در نواحی مختلف بدن خود شده اند. 

مزایای لیفت سینه و ابدومینوپلاستی به صورت همزمان

همانطور که تا به اینجا ذکر کردیم، جراحی لیفت سینه و ابدومینوپلاستی به صورت همزمان دارای مزایای بسیاری می باشند که به شما کمک  میکند تا بتوانید بهترین نتیجه را از دو جراحی به صورت همزمان داشته باشید. 

برخی از مزایای این روش از جراحی عبارتند از:

  • انجام دو جراحی به صورت همزمان و تجربه یکبار دوره نقاهت بعد از جراحی
  • متقارن سازی سینه ها
  • ایجاد سایز مناسب و برابر با توجه به درخواست بیمار
  • کاهش هاله نوک سینه ها بنا به درخواست بیمار
  • از بین بردن چربی های اضافی بدن
  • تغییر فرم بدن با توجه به درخواست بیمار 
  • اصلاح فرم سینه و بدن 
  • کاهش سایز و بالا رفتن فرم سینه ها
  • از بین رفتن ترک های پوستی به کمک روش ابدومینوپلاستی 
  • تبدیل فرم بدن به مدل ساعت شی در صورت درخواست بیمار

نتیجه گیری:

با توجه به تمامی نکاتی که تا به اینجا ذکر کردیم، شما با استفاده از روش جراحی لیفت سینه و ابدومینوپلاستی به صورت همزمان می توانید از مزایای بسیاری بهره مند شوید و در نهایت بهترین نتیجه و کوتاه ترین دوره نقاهت را با توجه به جراحی های انجام شده تجربه کنید. این روش از جراحی تمامی مشکلاتی که با توجه به بارداری، اضافه وزن، افزایش سن و … برای افراد به وجود می آورد را به صورت کامل برطرف خواهد کرد و شما زیبایی و فرم دلخواه بدن خود را دوباره بدست خواهید آورد. 

سوالات متداول لیفت سینه و ابدومینوپلاستی به صورت همزمان

آیا با انجام جراحی لیفت سینه و ابدومینوپلاستی به صورت همزمان، هزینه آن افزایش پیدا می کند؟

از آنجایی که در این روش از جراحی، دو عمل زیبایی را به صورت همزمان انجام می دهید، طبیعی است که هزینه آن مقداری افزایش پیدا کنید. همانطور که گفته شد این روش مزایای بسیاری همراه خود دارد. 

جراحی لیفت سینه و ابدومینوپلاستی به صورت همزمان چه مزایای دارد؟

یکی از مهمترین و اصلی ترین مزیت این روش که توجه بسیاری از افراد را جلب خود کرده است، کاهش بیهوشی می باشد. در واقع شما با یکبار بیهوشی دو جراحی را انجام می دهید و از بروز عوارض احتمالی بعد از بیهوشی جلوگیری خواهید کرد. 

آیا هزینه جراحی لیفت سینه و ابدومینوپلاستی به صورت همزمان بیشتر خواهد بود؟

این روش از جراحی نیاز به اقدامات و مراقبت های بیشتری دارد و هنگامی که به صورت همزمان انجام شود، مراقبت ها بیشتر خواهد بود و همچنین دو جراحی به صورت همزمان انجام خواهد شد. بنابراین افزایش هزینه در این روش بدیهی است. 
مطالب مرتبط
فهرست محتوا
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *