دکتر بابک جعفرنژاد
ماندگاری لیفت صورت با نخ

ماندگاری لیفت صورت با نخ

زمان مطالعه: 5 دقیقه

ماندگاری لیفت صورت با نخ یکی از اصلی‌ترین مواردی است که بسیاری از متقاضیانی که قصد دارند لیفت صورت با نخ را انجام دهند در خصوص آن سؤال می‌کنند. لازم به ذکر است ماندگاری لیفت صورت با نخ به موارد بسیار متنوعی بستگی خواهد داشت. طول ماندگاری آن با توجه به این عوامل در هر فرد متفاوت خواهد بود. به صورت کلی می‌توان گفت تمامی لیفت‌های صورت با نخ 1 الی 2 سال ماندگار خواهند بود. در صورتی که شما قصد دارید ماندگاری لیفت صورت با نخ خود را بیشتر کنید بهتر است مراقبت‌های بعد از لیفت صورت با نخ را جدی بگیرید و تمامی نکاتی که پزشک به شما ارائه می‌دهد را به درستی و با دقت انجام دهید. به سلامت و سبک زندگی خود دقت کنید تا بتوانید ماندگاری لیفت صورت با نخ را افزایش دهید. در ادامه در خصوص ماندگاری لیفت صورت با نخ برای شما بیشتر توضیح داده ایم.

لیفت صورت با نخ چقدر ماندگاری دارد

بیشتر بدانید: ماندگاری لیفت ابرو

لیفت صورت با نخ چقدر ماندگاری دارد؟

ماندگاری لیفت صورت با نخ در حالت نرمال بین 12 الی 18 ماه خواهد بود. شما می‌توانید ماندگاری را با توجه به شرایط خود بیشتر و یا کمتر کنید. در صورتی که شرایط را رعایت کنید می‌توانید ماندگاری لیفت صورت با نخ را افزایش دهید و در صورت عدم رعایت نتیجه‌ای که در سر دارید را به دست نخواهید آورد.

در صورتی که شما بهترین متخصص در این حوزه را انتخاب کنید می‌توانید ماندگاری لیفت صورت با نخ را افزایش دهید. به این صورت که پزشکی که وظیفه لیفت صورت شما با نخ را دارید می‌توانید باعث افزایش ماندگاری و یا کاهش آن شود. زیرا این عمل جراحی نیازمند به مهارت کافی و ظرافت بالایی می‌باشد که تنها متخصصین این حوزه از آن برخوردار هستند.

ماندگاری لیفت صورت با نخ در صورتی افزایش خواهد داشت که دستورات و نکاتی که پزشک ارائه می‌دهد را به خوبی انجام دهید. پزشک مراقبت‌های قبل و بعد از لیفت صورت با نخ را برای شما ارائه خواهد داد با در نظر گرفتن این نکات و انجام با دقت آن‌ها می‌توانید نتیجه خود را مثبت کنید و از ماندگاری لیفت صورت با نخ اطمینان حاصل کنید.

لیفت صورت با نخ چقدر طول می‌کشد؟

یکی از شایع‌ترین سؤالاتی که متقاضیان لیفت صورت با نخ از متخصصین ما پرسیده‌اند در خصوص مدت زمانی است که لیفت صورت با نخ انجام می‌شود! این عمل جراحی به صورت سرپایی انجام خواهد شد و حدود 20 الی 60 دقیقه زمان خواهد برد. بسیاری از افراد بعد از انجام این عمل زیبایی توانسته‌اند همان روز سر پا شوند و کارهای روزانه خود را انجام دهند. این در حالی است که اگر لیفت صورت با نخ شما برای چندین ناحیه باشد مدت زمان افزایش خواهد داشت. مدت زمان ماندگاری لیفت صورت با نخ با توجه به خواسته و شرایط شما تعیین می‌شود.

چه زمانی اثرات لیفت صورت با نخ ظاهر می‌شود؟

بعد از لیفت صورت با نخ به تدریج متقاضی می‌تواند اثرات آن را مشاهده کند. به این نکته توجه داشته باشید نتایج لیفت صورت بلافاصله بعد از لیفت با نخ قابل مشاهده خواهد بود. هر چه بیشتر صبر داشته باشید می‌توانید نتیجه و اثر لیفت صورت را بیشتر مشاهده کنید. بعد از گذشت 90 روز کامل شما می‌توانید نتیجه نهایی خود را مشاهده کنید.

بیشتر بدانید: همه چیز درباره لیفت شقیقه

مدت زمان بهبودی پس از لیفت صورت با نخ

افرادی که به سراغ این روش زیبایی می‌روند، بدون شک بعد از انجام شدن فرایند عمل می‌توانند بلافاصله به زندگی عادی خود بازگردند. همان طور که در بالاتر نیز به این موضوع اشاره کردیم این روش تنها نیازمند به 30 الی 60 دقیقه عمل سرپایی خواهد بود. لازم به ذکر است شما بعد از جراحی کبودی خفیفی در کنار تورم بر روی صورت خود مشاهده خواهید کرد که این امر کاملاً طبیعی می‌باشد. در این حالت شما اقدامی نباید انجام دهید، این عارضه‌های طبیعی بعد از مدت زمان بسیار کوتاهی از بین خواهند رفت. علاوه بر این موضوع شما ممکن است 2 الی 3 روز بعد از لیفت صورت با نخ احساس خارش در ناحیه صورت خود کنید که این امر نیز کاملاً طبیعی می‌باشد. این خارش خفیف به صورت خود به خودی ناپدید خواهد شد بهتر است به صورت خود دست نزنید. صاف نگه داشتن صورت در هنگام استراحت یکی از اصلی‌ترین مراقبت‌هایی است که شما می‌توانید کبودی و تورم صورت خود را کاهش دهید.

تأثیر سن بر ماندگاری لیفت صورت با نخ

یکی از اصلی‌ترین مواردی که بر روی ماندگاری لیفت صورت با نخ تایر می‌گذارد سن افراد می‌باشد. امروزه انجام این عمل جراحی برای افراد 20 الی 60 سال توصیه شده است. در افرادی که زیر 20 سال هستند به دلیل تولید کلاژن و الاستین بودن پوست، افتادگی و یا چین و چروک در پوست کمتر مشاهده می‌شود. البته افرادی که بیماری‌های پوستی دارند می‌توانند قبل از 20 سال به سراغ این عمل بروند.

تأثیر سن بر ماندگاری لیفت صورت با نخ

بیشتر بخوانید: لیفت ابرو

بعد از 60 سال افراد دیگر قدرت ترشح کلاژن و الاستین نخواهند داشت. این امر باعث می‌شود که کشسانی پوست آن‌ها کاهش داشته باشد و امکان انجام لیفت با نخ با نتیجه مثبتی خود را نشان دهد. علاوه بر این موضوع در صورتی که بعد از 60 سال به سراغ این عمل بروید ماندگاری لیفت صورت با نخ بسیار کمتر خواهد بود. در نتیجه سن یکی از اصلی‌ترین معیارهایی است که می‌تواند بر روی ماندگاری این روش تأثیر بگذارند.

کدام نوع لیفت صورت با نخ ماندگاری بیشتری دارد؟

به صورت کلی می‌توان گفت ماندگاری لیفت صورت با نخ‌های PDO تا 1 سال ماندگاری خواهند داشت. این در حالی است که ماندگاری لیفت صورت با نخ‌های PLLA زمان بیشتری باقی خواهند ماند.

نتیجه گیری

یکی از اصلی‌ترین عواملی که متقاضیان لیفت صورت با نخ به آن توجه دارند، ماندگاری لیفت صورت با نخ می‌باشد. این رو به عنوان یک روش غیر جراحی به شمار می‌رود که طرف داران بسیار زیادی را به سمت خود کشانده است. ماندگاری لیفت صورت با نخ به عوامل بسیار متعددی بستگی خواهد داشت. اما با این حال می‌توان گفت ماندگاری لیفت با نخ 12 الی 18 ماه خواهد بود. شما می‌توانید با رعایت نکاتی که پزشک برای شما ارائه می‌دهد مدت زمان ماندگاری را بیشتر کنید و با عدم رعایت مدت زمان ماندگاری را کاهش دهید.

سؤالات متداول ماندگاری لیفت صورت با نخ

ماندگاری لیفت صورت با نخ به چه عواملی بستگی دارد؟

ماندگاری لیفت صورت با نخ به عوامل بسیار متعددی بستگی دارد. برخی از مهم‌ترین این عوامل می‌توان به نوع نخ استفاده شده برای لیفت صورت، مهارت و تجربه پزشک، برند مورد استفاده قرار لیفت با نخ، سن متقاضی، رعایت مراقبت‌های بعد و قبل از لیفت صورت با نخ اشاره کرد.

ماندگاری لیفت صورت با نخ دائمی است؟

این روش درمانی نیز مانند دیگر روش‌های موجود نیازمند به ترمیم دارند. اما شما می‌توانید با داشتن یک سبک زندگی سالم ماندگاری این روش را بیشتر کنید.

کدام روش لیفت ماندگاری بیشتری دارد؟

در صورتی که پزشک شما از نخ‌های POD و یا نخ‌های خاردار استفاده کند بدون شک ماندگاری لیفت صورت با نخ برای شما بیشتر خواهد بود.
مطالب مرتبط
فهرست محتوا
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *