دکتر بابک جعفرنژاد
هزینه لیفت شقیقه

هزینه لیفت شقیقه در سال 1403

زمان مطالعه: 3 دقیقه

هزینه لیفت شقیقه، یکی از چالش‌های مهم افرادی است که قصد دارند این جراحی را برای افزایش جذابیت در چهره خود انجام دهند. جراحی لیفت شقیقه یکی از روش‌های موثر برای کشیدن چشم‌ها و جوان‌سازی در افراد است. این روش تأثیرات دائمی دارد و جزء پرطرفدارترین تکنيک‌های زیبایی در جهان است. در برخی موارد این عمل با رویکرد درمانی در افرادی که با کاهش دید مواجه هستند انجام می‌شود و باعث بهبود بینایی به کمک کشیدن پوست خواهد شد. عوامل مختلفی بر قیمت لیفت شقیقه تاثیر می‌گذارند و باعث افزایش یا کاهش هزینه آن می‌شوند. در برخی موارد ممکن است هزینه جراحی باتوجه به فرم صورت و میزان افتادگی متفاوت باشد. اگر قصد دارید جراحی لیفت شقیقه انجام دهید اما از هزینه‌های آن اطلاعی ندارید تا پایان این مقاله با ما همراه باشید. در این مقاله به نکاتی درخصوص قیمت لیفت شقیقه و عوامل موثر بر تعیین میزان هزینه آن اشاره خواهد شد.

هزینه لیفت شقیقه در تهران

بیشتر بدانید: لیفت شقیقه بدون جراحی

هزینه تقریبی لیفت شقیقه با جراحی در سال ۱۴۰۳ چقدر است؟

هزینه لیفت شقیقه باتوجه به عوامل مختلفی تعیین می‌شود. یکی از نوارد تاثیرگذار بر قیمت لیفت شقیقه، انتخاب نوع روش انجام آن است. این جراحی‌ به‌کمک لیزر نیز انجام می‌شود و تنها تفاوت آن را روش معمولاً ایجاد برش در ناحیه مورد نظر به کمک دستگاه لیزر است. برای شروع این جراحی لازم است که از بیهوشی عمومی استفاده شود زیرا این جراحی از نوع تهاجمی بوده و نیازمند دقت بسیار زیادی خواهد بود. اعمال مربوط به لیفت شقیقه متناسب با میزان نیاز پوست به کشیدگی تعیین می‌شود اما این هزینه معمولاً از ۹ میلیون تومان شروع می‌شود و به ۱۴ میلیون نیز می‌رسد.

هزینه لیفت شقیقه به چه عواملی بستگی دارد؟

هزینه لیفت شقیقه به عوامل مختلفی بستگی دارد. در برخی موارد ممکن این مدت زمان این عمل طولانی‌تر از جراحی افراد دیگر باشد. این عامل بیشتر به‌دلیل میزان افتادگی و نوع پوست در افراد است. به‌طور کلی هزینه لیفت شقیقه در هر فرد به‌طور متفاوتی محاسبه می‌شود. در ادامه برای ارائه اطلاعات بهتر درخصوص میزان قیمت لیفت شقیقه به برخی از عوامل موثر در آن اشاره خواهد شد.

·        استفاده از تجهیزات و دستگاه‌های پیشرفته و مدرن

·        نوع پوست بیمار

·        تجارب، سابقه و مهارت‌های پزشک

·        میزان افتادگی پوست بیمار

·        سن بیمار

·        میزان حق‌الزحمه پزشک و کادر کلینیک

·        روش‌های بکار گرفته‌شده برای انجام جراحی

آیا لیفت شقیقه با جراحی ارزش جراحی کردن را دارد؟

لیفت شقیقه با جراحی روشی برای از بین بردن افتادگی پوست چشم و ایجاد کشیدگی در آن است‌. افرادی که دچار پیری پوست هستند یا ابرو‌های آن‌ها افتاده‌تر از میزان نرمال و طبیعی است نیازمند انجام جراحی لیفت شقیقه هستند. این روش دارای برخی عوارض‌های مختلف ازجمله ایجاد زخم در محل برش‌ها است که پس از طی‌کردن دوره نقاهت به مرور ازبین می‌رود. این روش یکی از راهکار‌های موثر برای جوان‌سازی در افراد است و باعث ایحاد نتایج طولانی‌مدت در بیمار می‌شود. مدت زمان بهبودی کامل در این جراحی تا دو هفته به طول می‌انجامد و در صورتی که بیمار به دستورالعمل‌های پزشک زیبایی خود به درستی عمل کند، می‌تواند نتایج موثر این جراحی را مشاهده کند.

آیا هزینه لیفت شقیقه با جراحی مشمول بیمه میشود؟

جراحی لیفت شقیقه جزء اعمال زیبایی در افراد محسوب می‌شود. برخی از عمل‌های زیبایی مشمول بیمه‌های درمانی نمی‌شوند و در موارد بسیار محدودی ممکن است بیمه بخشی جزئی از هزینه جراحی را متحمل شود. در برخی از کلینیک‌های زیبایی امکان اقساطی‌کردن هزینه لیفت شقیقه وجود دارد. بیماران می‌توانند با مراجعه به مراکز درمانی و زیبایی که امکان اقساطی ‌کردن هزینه درمان برای بیمار را فراهم نموده‌اند، مشکلات مربوط به پرداخت هزینه این‌ جراحی را رفع کنند. این جراحی با روش‌های مختلفی انجام می‌شود و می‌توان نوع روش انجام عمل لیفت شقیقه را متناسب با میزان بودجه مورد نظر انجام داد.

بیشتر بخوانید: ماندگاری لیفت شقیقه

نتیجه گیری

جراحی لیفت شقیقه یکی از انواع عمل‌های زیبایی است که باعث ازبین رفتن افتادگی و پیری پوست در افراد می‌شود. تعیین هزینه لیفت شقیقه با توجه با عوامل مختلفی صورت می‌گیرد. در اکثر موارد انتخاب روش عمل، نوع پوست بیمار و کلینیک مورد نظر تأثیرات گسترده‌ای بر هزینه جراحی ایجاد می‌کنند.

1.هزینه جراحی لیفت شقیقه چگونه است؟

میزان هزینه این عمل از ۹ میلیون تا ۱۴ میلیون متغیر است و با توجه به عوامل مختلفی تعیین می‌شود.

2.چه عواملی بر قیمت لیفت شقیقه تاثیر می‌گذارد؟

شهر مورد نظر، کلينيک زیبایی، میزان مهارت پزشک و نوع پوست بیمار ازجمله عوامل موثر بر افزایش یا کاهش هزینه لیفت شقیقه است.

3.قیمت لیفت شقیقه به کمک لیزر چگونه است؟

لیفت شقیقه به کمک لیزر دارای هزینه متفاوت‌تری نسبت به سایر روش‌ها است و در آن با استفاده از لیزر برش‌های پوست ایجاد می‌شود.

4. جراحی لیفت شقیقه چگونه است؟

به‌کمک جراحی لیفت شقیقه افتادگی‌های پوست و ابرو‌های متمایل به سمت پایین ازبین می‌رود و باعث ایجاد نتایج موثر در جوان‌سازی چهره افراد می‌شود.
مطالب مرتبط
فهرست محتوا
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *