دکتر بابک جعفرنژاد
هزینه لیفتینگ صورت

هزینه لیفت صورت در سال 1403

زمان مطالعه: 4 دقیقه

لیفت صورت یک روش ایمن و ماندگار برای رفع افتادگی پوست و چین ‌و‌چروک‌های صورت است. اما یکی از سوالات همیشگی مراجعین برای بکارگیری این نوع روش زیبایی و درمانی، این است که هزینه لیفت صورت به چه عواملی بستگی دارد؟ آیا هزینه روش‌های مختلف لیفت صورت متفاوت است و چگونه می‌توان با پرداخت کمترین هزینه، آثار پیری و چین‌و‌چروک‌های صورت را بهبود داد؟ در ادامه با بررسی عوامل موثر در قیمت لیفتینگ صورت در خدمت شما هستیم و مهمترین مسائل پیرامون هزینه این عمل زیبایی را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

هزینه لیفت صورت

بیشتر بدانید: هزینه لیفت شقیقه

هزینه لیفت صورت به چه مواردی بستگی دارد؟

· با توجه به اینکه لیفت صورت را در کلینیک زیبایی یا بیمارستان انجام می‌دهید، هزینه متفاوت است. همچنین کلینیک‌هایی که تجهیزات پیشرفته‌تری دارند و خدمات باکیفیت‌تری را ارائه می‌دهند، هزینه بیشتری را برای لیفت صورت درنظر می‌گیرند.

· هزینه لیفت صورت با روش‌های مختلف، متفاوت است و طبیعتا با توجه به تجهیزات و امکانات لازم و همچنین پیچیدگی روش جراحی، هزینه این روش بیشتر از سایر روش‌ها می‌باشد.

· بسته به روش لیفت صورت ممکن است نیاز به بیهوشی عمومی یا بی‌حسی موضعی داشته باشید که هر یک هزینه متفاوتی دارند.

· هزینه تست‌ها و آزمایش‌هایی که قبل از لیفت صورت باید انجام دهید، تاثیر به‌سزایی در قیمت لیفت صورت خواهد داشت.

· هرچه پزشک متخصصی که انتخاب می‌کنید، رزومه قوی‌تری داشته و از سابقه فعالیت درخشان‌تری برخوردار باشد، هزینه نهایی لیفتینگ صورت افزایش می‌یابد.

· با توجه به موقعیت جغرافیایی، هزینه لیفت صورت می‌تواند متغیر باشد و واضح است که هزینه لیفتینگ صورت در تهران با شهرهای مختلف فرق می‌کند. (طبق آمار رسمی حال‌حاضر، هزینه لیفت صورت در تهران، کرج و شیراز بیشتر از سایر شهرها است.)

هزینه لیفتینگ صورت با روش های مختلف

بیشتر بخوانید: ماندگاری لیفت صورت با نخ

هزینه لیفتینگ صورت با روش های مختلف چقدر است؟

لیفت صورت نوعی عمل زیبایی است که خود روش‌های گوناگونی دارد و آثار ناشی از افزایش سن، تابش خورشید، ژنتیک و… را از چهره فرد پاک می‌کند. روش‌های مختلف این عمل زیبایی برحسب میزان پیچیدگی و حساسیت خود، تجهیزات و امکاناتی که به آن نیاز دارند، و همچنین ماندگاری و میزان اثری که بر چهره می‌گذارند، از قیمت متفاوتی برخوردار هستند.

قیمت لیفت صورت با جراحی از سایر روش‌های لیفت با نخ PDO‌ و همچنین لیفت صورت با بوتاکس بیشتر است؛ چراکه در این روش باید هزینه تجهیزات مورد نیاز، داروها، آزمایشات پیش از عمل، بیهوشی و بی‌حسی، دستمزد جراح و همچنین شدت افتادگی پوست را درنظرگرفت.

اما هزینه لیفتینگ صورت به روش بوتاکس می‌تواند صرفه اقتصادی بیشتری داشته باشد و البته این هزینه نیز به تعداد دفعات مورد نیاز برای تزریق (با توجه به شدت افتادگی و چین‌و‌چروک‌ها)، دستمزد پزشک و تست‌های ضروری قبل از تزریق بستگی دارد.

ارزان ترین روش های لیفت صورت کدام اند؟

به‌طورکلی ارزانترین شیوه‌های لیفت صورت، روش‌هایی هستند که بدون نیاز به جراحی انجام می‌پذیرند. این روش‌ها به‌نسبت جراحی، نیازمند تجهیزات و امکان کمتری هستند؛ پیچیدگی کمتری داشته و وقت و انرژی محدودتری را نیز از پزشک سلب می‌کنند. البته در نگاه اول می‌توان گفت که این روش‌ها صرفه اقتصادی بیشتری دارند؛ چراکه هیچکدام از روش‌های غیرجراحی نمی‌توانند ماندگاری جراحی لیفت صورت را داشته باشند و با نیاز به انجام چندباره، تقریبا هزینه‌ای برابر با همان جراحی لیفت را طلب می‌کنند.

بیشتر بخوانید: لیفت صورت آقایان

آیا بیمه شامل هزینه های لیفت صورت می شود؟

متاسفانه اکثر بیمه‌ها جز عمل‌های جراحی درمانی و ترمیمی، عمل دیگری را پوشش نمی‌دهند و هیچ بخشی از هزینه عمل‌های زیبایی مثل لیفت صورت را تقبل نمی‌کنند. مهم نیست چه روشی را برای لیفت صورت و رفع آثار پیری چهره خود انتخاب می‌کنید؛ باید بدانید که همه هزینه‌ها اعم از ویزیت و دارو و جراحی و… با خودتان خواهد بود و شاید نهایتا بتوانید از طریق بیمه‌های تکمیلی، هزینه ویزیت و دارو پوست و مو را دریافت نمایید. 

کلام آخر

در طول این مقاله به‌طور جامع و کاربردی به عوامل موثر در قیمت لیفتینگ صورت پرداختیم؛ اما واقعیت این است که پیش از انجام مشاوره و معاینه و انتخاب روش مناسب لیفت، نمی‌توان هزینه دقیق عمل را مشخص نمود. همچنین بهترین روش لیفت عمل با توجه به شرایط پوست هر فرد متفاوت است و این نیز، تخمین هزینه لیفت صورت را سختتر می‌کند.

سوالات متداول

برای انجام کدام روش لیفت صورت می‌توان روی کمک بیمه حساب کرد؟

متاسفانه هیچ یک از اعمال جراحی و غیرجراحی لیفت صورت مشمول شرایط بیمه نمی‌شوند و اغلب بیمه‌ها حتی یک درصد از هزینه این نوع عمل‌ها را نیز تقبل نخواهند کرد.

هزینه لیفت صورت در سال ۱۴۰۳ چقدر است؟

برای این سوال نمی‌توان پاسخی دقیق داد. چرا که باتوجه به شرایط پوست هر فرد روش‌های گوناگونی مورد استفاده قرار می‌گیرند که هر یک هزینه خاص خود را دارند. همچنین موقعیت جغرافیایی، میزان تخصص پزشک و پیچیدگی عمل از دیگر عوامل موثر در هزینه لیفت صورت هستند.

بهترین و ارزانترین روش لیفت صورت کدام است؟

همانطور که در طول مقاله نیز به این موضوع پرداختیم، ارزانترین شیوه‌های لیفت صورت، روش‌های غیرجراحی هستند. اما بهترین شیوه لیفت، با توجه به نوع پوست شما باید تعیین شود و نمی‌توان در مورد آن نظری واحد داد.

مطالب مرتبط
فهرست محتوا
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *